Ново бъдеще за БДЖ "Товарни превози"?
Вижте коментарите на представители на железопътния бранш за новия обрат в държавната политика за приватизацията на товарното звено на железницата
12:57 | 30.05.13 г. 36Препоръчан материал от партньор на investor.bg
Снимка: stock.xchng
-
CrowdStrike вече знаят причината за срива на Windows
-
Експерт: Краткото видео съдържание определя бъдещето на социалните мрежи
-
Hyundai започва производството на електрическия Ioniq 6 в Сингапур
-
БНБ снижи перспективите за икономическия растеж в юнската си прогноза
-
Как американските пенсионери помогнаха на Русия да доставя втечнен газ
-
Активисти призоваха за "ДПС без Пеевски" и чакат да си подаде оставката
-
Националната саудитска авиокомпания ще купи 50 електрически самолета от Lilium
-
Основателят на Flat Manager: Има свръхпредлагане на пазара на краткосрочни наеми
-
Горещото украинско лято досега - ожесточени битки, ограничени успехи и удари в тила
-
Руски износители изпитват затруднения да си приберат парите от Китай
-
А. Костадинов: Негативите от търговската война с Китай изкарват много западни бизнеси от пазара
-
Технически проблеми засегнаха авиокомпании, банки и Лондонската фондова борса*
Специални проекти виж още
Финанси виж още
-
Вилроа от ЕЦБ: Пазарните очаквания за курса на лихвите са разумни
-
Пазарите в Азиатско-Тихоокеанския регион последваха спадовете на Wall Street
-
Парламентът задължи правителството да осигури средства за пострадалите от пожарите
-
Младите инвеститори са привлечени от златото. Какво е добре да знаят?
-
КФН е одобрила вливането на шест дъщерни дружества на "Сирма ГХ" в компанията майка
-
Цената на медта се насочва към най-лошата си седмица от 2022 г. насам
преди 11 години Думкането на предприятия като Кремиковци и БДЖ десетилетия на загуба не е икономика а разхищение на ресурс , Колега отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Разковничето за бъдещето на жп транспорта в България се намира в този http://***.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1179198 проект. Всичко друго са форумни лакардии..... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Нищо и няма на икономиката . Това че свишете партийни менаджери проспаха нейното преструктуриране си е друга тема . Още от 97-*** ЕС ни отредиха икономика като гръцката - с преобладаващи туризъм и земеделие . Това че великите стратези не го стоплиха е въпрос на капацитет !п.п. Четете бат mirandi бре ора не е трудно :):) Чърс отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Спират приватизацията.Следва минаване през ликвидация - не е важно да се продадат всички излишни активи и апартаменти. Най-важното е дълговете да останат в държавата.След това ще дадем БДЖ на едно наше момче. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години И аз мисля че това е най- прекия път към края на цялото БДЖ. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Добре трябваше да добавя счетоводна печалба, чрез врътки - даване кредити на клиенти и силово отлагане на изплащания и разсрочвания на задължения. Трябва се види ОПП да видим кви са им и шашмите. Да скрито насилствено субсидиране от страна на бизнеса към БДЖ-то отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години На печалба ? Щот в тази статия : http://***.focus-news.net/?id=n1767577 госпожата казва че има да взема 100 млн. от БДЖ и Товарни ! Реално кръстосано ги субсидират за сметка на рухването на железните пътища ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Това, че е на печалба още, означава че не са го доизцоцали и после като обърне на загуба, да видим как ще се правят нещата с оптимизации. Това да оптимизираш и да си ефективен винаги е свързано с намаляване на разходи, дори да вдигнеш чрез реогранизиране на производство производителността, то ще е за сметка на хора - този сектори, трябва да бъде колкото се може по автоматизиран и да има контрол, всяка автомтазиция е равна на нови пари и рязане на кадри и активи. Ако няма рязане, то има цоцане - е не мерси! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Логиката е една реалността в Бг друга ! Като няма приватизация сценариите са два : 1.Ако има пари в бюджетеца - едно безметежно цоцане от БДЖ-то за синдикалисти , под изпълнители , доставчици и работещи в администрацията 2.Если няма пари - рано или късно ще се стигне до ликвидация : пак няма да има празно - пак нашите хора ще режат и продават Оздравяване - ха , то е за наивниците ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Аз си представям как е хубаво да стане, а дали ще стане- НЕ!Без съкращения няма начин. Лошото е, че тук идват синдикатите с ролята си на воденични камъни. Всъщност качествените служители е добре да разберат, че при преструктуриране, не само няма да останат без работа, но и условията и заплащането ще са им значително по- добри. По правило трябва да се освободи баластът. Естествено, че не става въпрос за работа без пари. Ако се търсят резултати, трябва и да се вложи! На първо време дори може да не се поставя печалбата като някаква водеща цел, има достатъчно оперативни дейности, които могат да се стегнат от добро ръководство. Трябва да има капацитет и за изготвяне на качествени проекти, тъй като ЖП транспортът е приоритет в следващия програмен период, а бенефициент може да е не само НКЖИ, но БДЖ отговор Сигнализирай за неуместен коментар