IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ново бъдеще за БДЖ "Товарни превози"?

Вижте коментарите на представители на железопътния бранш за новия обрат в държавната политика за приватизацията на товарното звено на железницата

12:57 | 30.05.13 г. 36
<p>
	Снимка: <em>stock.xchng</em></p>

Снимка: stock.xchng

Последна актуализация: 11:34 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

30
rate up comment 2 rate down comment 1
data
преди 11 години
Думкането на предприятия като Кремиковци и БДЖ десетилетия на загуба не е икономика а разхищение на ресурс , Колега
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
29
rate up comment 0 rate down comment 0
forexboy
преди 11 години
Разковничето за бъдещето на жп транспорта в България се намира в този http://***.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1179198 проект. Всичко друго са форумни лакардии.....
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
28
rate up comment 1 rate down comment 2
data
преди 11 години
Нищо и няма на икономиката . Това че свишете партийни менаджери проспаха нейното преструктуриране си е друга тема . Още от 97-*** ЕС ни отредиха икономика като гръцката - с преобладаващи туризъм и земеделие . Това че великите стратези не го стоплиха е въпрос на капацитет !п.п. Четете бат mirandi бре ора не е трудно :):) Чърс
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
27
rate up comment 7 rate down comment 0
Tony
преди 11 години
Спират приватизацията.Следва минаване през ликвидация - не е важно да се продадат всички излишни активи и апартаменти. Най-важното е дълговете да останат в държавата.След това ще дадем БДЖ на едно наше момче.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
26
rate up comment 4 rate down comment 0
Mesoiadess
преди 11 години
И аз мисля че това е най- прекия път към края на цялото БДЖ.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
25
rate up comment 1 rate down comment 0
needtoknowmore
преди 11 години
Добре трябваше да добавя счетоводна печалба, чрез врътки - даване кредити на клиенти и силово отлагане на изплащания и разсрочвания на задължения. Трябва се види ОПП да видим кви са им и шашмите. Да скрито насилствено субсидиране от страна на бизнеса към БДЖ-то
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
24
rate up comment 0 rate down comment 0
data
преди 11 години
На печалба ? Щот в тази статия : http://***.focus-news.net/?id=n1767577 госпожата казва че има да взема 100 млн. от БДЖ и Товарни ! Реално кръстосано ги субсидират за сметка на рухването на железните пътища !
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
23
rate up comment 4 rate down comment 0
needtoknowmore
преди 11 години
Това, че е на печалба още, означава че не са го доизцоцали и после като обърне на загуба, да видим как ще се правят нещата с оптимизации. Това да оптимизираш и да си ефективен винаги е свързано с намаляване на разходи, дори да вдигнеш чрез реогранизиране на производство производителността, то ще е за сметка на хора - този сектори, трябва да бъде колкото се може по автоматизиран и да има контрол, всяка автомтазиция е равна на нови пари и рязане на кадри и активи. Ако няма рязане, то има цоцане - е не мерси!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
22
rate up comment 11 rate down comment 3
data
преди 11 години
Логиката е една реалността в Бг друга ! Като няма приватизация сценариите са два : 1.Ако има пари в бюджетеца - едно безметежно цоцане от БДЖ-то за синдикалисти , под изпълнители , доставчици и работещи в администрацията 2.Если няма пари - рано или късно ще се стигне до ликвидация : пак няма да има празно - пак нашите хора ще режат и продават Оздравяване - ха , то е за наивниците !
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
21
rate up comment 5 rate down comment 0
CGY
преди 11 години
Аз си представям как е хубаво да стане, а дали ще стане- НЕ!Без съкращения няма начин. Лошото е, че тук идват синдикатите с ролята си на воденични камъни. Всъщност качествените служители е добре да разберат, че при преструктуриране, не само няма да останат без работа, но и условията и заплащането ще са им значително по- добри. По правило трябва да се освободи баластът. Естествено, че не става въпрос за работа без пари. Ако се търсят резултати, трябва и да се вложи! На първо време дори може да не се поставя печалбата като някаква водеща цел, има достатъчно оперативни дейности, които могат да се стегнат от добро ръководство. Трябва да има капацитет и за изготвяне на качествени проекти, тъй като ЖП транспортът е приоритет в следващия програмен период, а бенефициент може да е не само НКЖИ, но БДЖ
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още